Retur

Retur - Vi har forlænget vores fri returret til 45 dage

Hos Lemus HOME får du altid en 45 dages 100% tilfredshedsgaranti og 3 års garanti med dit købte produkt. Det betyder at du kan pakke din nye Lemus HOME ud - teste og afprøve det - og kontrollere om det lever op til dine forventninger. Er dette ikke tilfældet, kan du sende det tilbage og få dine penge retur.

Vi garanterer kompromisløst kvalitet vi kan stå inde for, og derfor skal vores kunder have muligheden for at fortryde. Det mener vi er loyalitet til vores kunder og vores produkt.

Ønsker du at returnere din Lemus HOME og gøre brug af vores 45 dages returret? 

Kontakt home@lemus.dk og vi vil koordinere afhentning af din Lemus HOME. 

Vi gør opmærksom på at produktet skal være i samme stand som da det blev modtaget, med alt hvad der tilhører(ledninger, manual m.m.). Dette kan ikke bruges som en erstatning, hvis uheldet er ude og produktet går i stykker af egen skyld inden for 45 dage. Fragten retur til Lemus betaler vi, og vi arrangerer afhentning hjemme hos dig, så du ikke skal røre en finger. 

Produktet skal pakkes ned i original emballage, på samme måde som ved modtagelse og tapes med gennemsigtig pakketape (Ingen brug af gaffatape eller lignende). Hvis produktet går i stykker under fragt, pga. manglende original beskyttelse og emballage, så vil dette trækkes fra det returnerede beløb. 

Du skal være yderst forsigtig, når du samler eller adskiller produktet. 
Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, vil evt. skade/slid på produktet betyde en værdiforringelse af varen, og kan medføre at du kun får en mindre del eller intet af købesummen retur.

Undtaget for returretten er dog:
-          Specialbestilte møbler
-          Møbler købt som beset til nedsat pris.
Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varen er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for pakken/varen, indtil vi modtager denne. 

Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt os for varen ved købet. Beløbet bliver overført til sammebetalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du eksempelvis betalt med kort, tilbageføres beløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

Bemærk
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker hvis varens værdi er forringet, fordi:
- Du reelt har taget varen i brug (F.eks. mærker fra andre produkter, som har stået på møblet, sat møblet op på væggen eller andre brugsspor som forringer produktets værdi)
- Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
- Du har håndteret varen på en anden måde, end det var nødvendigt, for at kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde som de fungerer på,

Du må gerne besigtige og prøve varen. 
Du hæfter for værdiforringelsen udover almindelig besigtigelse og afprøvning.
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering,
end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

TEST RISIKOFRIT I 45 DAGE

Det bedste sted at teste dit nye lydmøbel er hjemme i din egen stue.

Når du køber lyd i en butik hører du kun et par sange, eller en trailer for at demonstrere tv-lyden. Oftest bliver du også præsenteret for hvad der fremhæver det bedste ved produktet. Det mener vi ikke er godt nok - derfor får du altid 45 dages fri returret så du risikofrit kan lytte, mærke og fornemme musikken fra dit nye lydmøbel inden du endelig beslutter dig.

Hvis ikke det er det rette match, kan du gratis ombytte til anden farve eller returnere lydmøblet. Vi koordinerer nem returnering og du får dine penge retur.

FAQs

Fragt & levering

Vi tilbyder levering til kantstenen til hele Europa og levering er 1-5 hverdage*

*Der tages forbehold for faktorer som er udenfor Lemus' hænder som f.eks. forsinkelser hos eksterne partnere, hos tolden eller lignende. 

Test risikofrit

Hos Lemus HOME får du altid en 45 dages 100% tilfredshedsgaranti og 3 års garanti med dit købte produkt. Det betyder at du kan pakke din nye Lemus HOME ud - teste og afprøve det - og kontrollere om det lever op til dine forventninger. Er dette ikke tilfældet, kan du sende det tilbage og få dine penge retur.

Hvordan returnerer jeg?

Kontakt vores support på home@lemus.dk og vi vil koordinere afhentning af din Lemus HOME. 

Fragten retur til Lemus betaler vi, og vi arrangerer afhentning hjemme hos dig, så du ikke skal røre en finger. 

Produktet skal pakkes ned i original emballage, på samme måde som ved modtagelse og tapes med gennemsigtig pakketape (Ingen brug af gaffatape eller lignende).

Er prisen inklusiv MVA/Afgifter til f.eks. Norge?

Ja. Prisen på alle ordrer med et lydmøbel inkluderet er inklusiv MVA og afgifter til Norge.

Lemus sender alle lydmøbler/ordrer inklusiv et lydmøbel som DDP (Delivered Duty Paid), hvilket betyder at vi har på forhånd taget os af alle udgifter til told og andre afgifter til Norge eller forsendelser udenfor EU. 

Køber du tilbehør seperat som f.eks. kabler så er MVA ikke inkluderet, så vær sikker på at du har alt hvad du skal bruge inden du bestiller. 

MVA er IKKE inkluderet på mindre produkter, og tilbehør som f.eks. Lemus Life, Lemus HOME remote, Lemus HOME steel frame og lignende.  

Kan jeg tilslutte min pladespiller, CD-afspiller m.m?

Ja, Lemus HOME kan tilsluttes stort set alle analoge apparater, inklusiv din pladeafspiller, CD-afspiller m.m. Husk blot at tilkøbe vores Lemus HOME remote, som er nødvendig ved tilslutning af f.eks. pladespiller og CD-afspiller. Derudover så skal din pladespiller have indbygget RIAA eller alternativt skal du købe en RIAA forstærker. Du kan finde guide til opsætning her: Opsætning af pladespiller til Lemus HOME

Kan lyden fra Lemus HOME virkelig tilpasse sig rummet?

Ja! Med avanceret rumkorrektions-teknologi, kan Lemus HOME tilpasse sig nøjagtigt dét rum du har placeret møblet i. Du vil opleve en langt skarpere bas og diskant efter tilpasningen. Download vores Lemus HOME app til IOS og følg vejledningen.