Probleme mit der Zahlung

Haben Sie Zahlungsprobleme auf unserer Website?

Wenn Sie Probleme mit der Zahlung auf unserer Website haben, Ihre Karte jedoch gedeckt ist, liegt es zu 99 % daran, dass Ihre Bank ein Betragslimit für Ihre Karte festgelegt hat.

Wie lösen wir das Problem, damit Sie Ihre neuen Audiomöbel bestellen können?

Es gibt zwei Lösungen:

1) Sie können sich jederzeit an Ihre Bank wenden und sie bitten, Ihr Betragslimit zu ändern, oder es sogar in Ihrer Online- oder mobilen Bank ändern. Folgen Sie dieser Anleitung:

So funktioniert das Mobile Banking

  • Melden Sie sich beim Mobile-Banking an
  • Tippen Sie im oberen Menü auf „Karte“.
  • Berühren Sie die gewünschte Karte in der Liste.
  • Tippen Sie auf „Karteneinstellungen“.
  • Drücken Sie auf „Betragsgrenzen“.
  • Sie können jetzt die Limits sehen, wie viel Sie auf der Karte pro abheben können. Tag und pro. Monat an Geldautomaten und in Geschäften.
    Sie können die hellblauen Betragsgrenzen anpassen, indem Sie sie drücken - nach oben oder unten. Es wird jedoch immer eine max.


So geht's im Online-Banking

  • Melden Sie sich bei Ihrer Online-Bank an
  • Klicken Sie neben der gewünschten Karte auf den Funktionspfeil und wählen Sie „Details“.
  • Wählen Sie den Reiter:'Betragsgrenzen'. Hier sehen Sie die Limits, wie viel Sie mit der Karte abheben können. Tag und pro. Monat an Geldautomaten und in Geschäften.

Diese Anleitung ist indikativ und kann je nach Bank variieren.

2) Kontaktieren Sie uns und zahlen Sie per Banküberweisung

Sie können uns auch jederzeit unter nd@lemus.dk kontaktieren und die Zahlung per Banküberweisung anstelle der Kartenzahlung wählen.

TEST RISIKOFRIT I 45 DAGE

Det bedste sted at teste dit nye lydmøbel er hjemme i din egen stue.

Når du køber lyd i en butik hører du kun et par sange, eller en trailer for at demonstrere tv-lyden. Oftest bliver du også præsenteret for hvad der fremhæver det bedste ved produktet. Det mener vi ikke er godt nok - derfor får du altid 45 dages fri returret så du risikofrit kan lytte, mærke og fornemme musikken fra dit nye lydmøbel inden du endelig beslutter dig.

Hvis ikke det er det rette match, kan du gratis ombytte til anden farve eller returnere lydmøblet. Vi koordinerer nem returnering og du får dine penge retur.

FAQs

Fragt & levering

Vi tilbyder levering til kantstenen til hele Europa og levering er 1-5 hverdage*

*Der tages forbehold for faktorer som er udenfor Lemus' hænder som f.eks. forsinkelser hos eksterne partnere, hos tolden eller lignende. 

Test risikofrit

Hos Lemus HOME får du altid en 45 dages 100% tilfredshedsgaranti og 3 års garanti med dit købte produkt. Det betyder at du kan pakke din nye Lemus HOME ud - teste og afprøve det - og kontrollere om det lever op til dine forventninger. Er dette ikke tilfældet, kan du sende det tilbage og få dine penge retur.

Hvordan returnerer jeg?

Kontakt vores support på home@lemus.dk og vi vil koordinere afhentning af din Lemus HOME. 

Fragten retur til Lemus betaler vi, og vi arrangerer afhentning hjemme hos dig, så du ikke skal røre en finger. 

Produktet skal pakkes ned i original emballage, på samme måde som ved modtagelse og tapes med gennemsigtig pakketape (Ingen brug af gaffatape eller lignende).

Er prisen inklusiv MVA/Afgifter til f.eks. Norge?

Ja. Prisen på alle ordrer med et lydmøbel inkluderet er inklusiv MVA og afgifter til Norge.

Lemus sender alle lydmøbler/ordrer inklusiv et lydmøbel som DDP (Delivered Duty Paid), hvilket betyder at vi har på forhånd taget os af alle udgifter til told og andre afgifter til Norge eller forsendelser udenfor EU. 

Køber du tilbehør seperat som f.eks. kabler så er MVA ikke inkluderet, så vær sikker på at du har alt hvad du skal bruge inden du bestiller. 

MVA er IKKE inkluderet på mindre produkter, og tilbehør som f.eks. Lemus Life, Lemus HOME remote, Lemus HOME steel frame og lignende.  

Kan jeg tilslutte min pladespiller, CD-afspiller m.m?

Ja, Lemus HOME kan tilsluttes stort set alle analoge apparater, inklusiv din pladeafspiller, CD-afspiller m.m. Husk blot at tilkøbe vores Lemus HOME remote, som er nødvendig ved tilslutning af f.eks. pladespiller og CD-afspiller. Derudover så skal din pladespiller have indbygget RIAA eller alternativt skal du købe en RIAA forstærker. Du kan finde guide til opsætning her: Opsætning af pladespiller til Lemus HOME

Kan lyden fra Lemus HOME virkelig tilpasse sig rummet?

Ja! Med avanceret rumkorrektions-teknologi, kan Lemus HOME tilpasse sig nøjagtigt dét rum du har placeret møblet i. Du vil opleve en langt skarpere bas og diskant efter tilpasningen. Download vores Lemus HOME app til IOS og følg vejledningen.