Oplever du problemer med betaling på vores hjemmeside? 

Hvis du oplever problemer med betaling på vores hjemmeside men der er dækning på dit kort så skyldes det med 99% at din bank har sat en beløbsgrænse på dit kort. 

Hvordan løser vi problemet så du kan bestille dit nye lydmøbel? 

Der er to løsninger: 

1) Du kan altid kontakte din bank og bede dem ændre din beløbsgrænse, eller selv ændre den i din net- eller mobilbank. Følg denne guide: 

 

Sådan gør du i mobilbank

  • Log på mobilbank
  • Tryk på "Kort" i den øverste menu.
  • Tryk på det ønskede kort på listen.
  • Tryk på 'Kortindstillinger'.
  • Tryk på 'Beløbsgrænser'.
  • Du kan nu se grænserne for, hvor meget du kan hæve på kortet pr. dag og pr. måned i pengeautomater og i butikker.
    Beløbsgrænserne skrevet med lyseblåt kan du selv justere ved at trykke på dem - op eller ned. Der vil dog altid være et max.


Sådan gør du i netbank

  • Log på din netbank
  • Klik på funktionspilen ud for det ønskede kort, og vælg 'Detaljer'.
  • Vælg fanebladet: 'Beløbsgrænser'. Her ser du grænserne for, hvor meget du kan hæve påkortet pr. dag og pr. måned i pengeautomater og i butikker.

Denne guide er vejledende og kan variere alt efter hvilken bank du har. 

2) Kontakt os og betal via bankoverførsel

Du er også altid velkommen til at kontakte os på nd@lemus.dk og vælge betaling via bankoverførsel fremfor kortbetaling.