Retur

Retur

Hos Lemus HOME får du altid en 30 dages 100% tilfredshedsgaranti og 3 års garanti med dit købte produkt. Det betyder at du kan pakke din nye Lemus HOME ud - teste og afprøve det - og kontrollere om det lever op til dine forventninger. Er dette ikke tilfældet, kan du sende det tilbage og få dine penge retur.

Vi garanterer kompromisløst kvalitet vi kan stå inde for, og derfor skal vores kunder have muligheden for at fortryde. Det mener vi er loyalitet til vores kunder og vores produkt.

Ønsker du at returnere din Lemus HOME og gøre brug af vores 30 dages returret? 

Kontakt home@lemus.dk og vi vil koordinere afhentning af din Lemus HOME. 

Vi gør opmærksom på at produktet skal være i samme stand som da det blev modtaget, med alt hvad der tilhører(ledninger, manual m.m.). Dette kan ikke bruges som en erstatning, hvis uheldet er ude og produktet går i stykker af egen skyld inden for 30 dage. Fragten retur til Lemus betaler vi, og vi arrangerer afhentning hjemme hos dig, så du ikke skal røre en finger. 

Produktet skal pakkes ned i original emballage, på samme måde som ved modtagelse. Hvis produktet går i stykker under fragt, pga. manglende original beskyttelse og emballage, så vil dette trækkes fra det returnerede beløb. 

Du skal være yderst forsigtig, når du samler eller adskiller produktet. 
Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, vil evt. skade/slid på produktet betyde en værdiforringelse af varen, og kan medføre at du kun får en mindre del eller intet af købesummen retur.

Undtaget for returretten er dog:
-          Specialbestilte møbler
-          Møbler købt som beset til nedsat pris.
Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varen er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for pakken/varen, indtil vi modtager denne. 

Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt os for varen ved købet. Beløbet bliver overført til sammebetalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du eksempelvis betalt med kort, tilbageføres beløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

Bemærk
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker hvis varens værdi er forringet, fordi:
- Du reelt har taget varen i brug (F.eks. mærker fra andre produkter, som har stået på møblet, sat møblet op på væggen eller andre brugsspor som forringer produktets værdi)
- Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
- Du har håndteret varen på en anden måde, end det var nødvendigt, for at kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde som de fungerer på,

Du må gerne besigtige og prøve varen. 
Du hæfter for værdiforringelsen udover almindelig besigtigelse og afprøvning.
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering,
end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.